Moli - EM
2:59
Dag siden
Janusz Walczuk - Offside
2:55
Mata - Patoreakcja
5:42
15 dager siden
SBM Radio: Kacperczyk
1:26:02
22 dager siden
Moli - Jupikajej
3:59
22 dager siden
SBM Radio: Fukaj
1:13:41
Måned siden
SBM Radio: Janusz Walczuk
1:22:59
SBM Radio: Adi Nowak
51:10
SBM Radio: Gombao 33
58:07
Bedoes \u0026 Lanek - Doda :*
5:16
Bedoes \u0026 Lanek - Mbappé /
2:47
Bedoes \u0026 Lanek - NBP /
3:00
Kommentarer
kanon 3
kanon 3 5 timer siden
Łał ta piosenka dała mi do zrozumienia czasem trzeba otpusicici
kokosekpl
kokosekpl 5 timer siden
:DD
KamikoRobloxYT
KamikoRobloxYT 5 timer siden
Dobijamy 10Mln ?
Adam Elpulpo
Adam Elpulpo 6 timer siden
no pozamiatał
Kuper Buller
Kuper Buller 6 timer siden
Jaki debil dał łapkę w dół
Wyspa Wyspa
Wyspa Wyspa 6 timer siden
Kto 2021 bo przypomina sobie stare czasy bez wirusa?
Michał Brzozowski
Michał Brzozowski 6 timer siden
kto to cudo pamięta
Victor Ibarbo
Victor Ibarbo 6 timer siden
Kto przed 10 mln wyświetlien??? I I V
MythicBlueKartofel
MythicBlueKartofel 6 timer siden
napisałeś komentarz w momencie kiedy film ma 20 mln wyświetleń XDDD
piotr wit
piotr wit 6 timer siden
Ta piosenka to legenda
PoProstuJa _PL
PoProstuJa _PL 6 timer siden
Siadło jak uj
PatrykFootboller
PatrykFootboller 6 timer siden
Mata pozamiatał
Texi_10 Yt
Texi_10 Yt 6 timer siden
do mycia dzieci
Seba ._.
Seba ._. 6 timer siden
Dziśaj będzie 10 mln wyświtleń
Milus xd
Milus xd 6 timer siden
sztos nuta
Sebastian Wolny
Sebastian Wolny 6 timer siden
Eldorado 2021 pozdro mordy
Krzysiek Radziszewski
Krzysiek Radziszewski 6 timer siden
jak wyjaśnić polske w5 minut
MeeDz
MeeDz 6 timer siden
wow
BooN
BooN 6 timer siden
Dla osób słuchających za kilka lat Wyświetlenia: 22 673 624 Polubienia : 721 tyś Łapki w dół : 15 tyś
Dreskyy
Dreskyy 6 timer siden
ta piosenka zrobiła mi wakacje 2020. i zrobi jeszcze wiele. przez wiele lat
wolny strzelec81
wolny strzelec81 6 timer siden
Czytał Tomasz Knapik
Dreskyy
Dreskyy 6 timer siden
wracam do szefa po dwóch latach. kto 2021?
Vibek
Vibek 6 timer siden
Polska wyjaśniona w 5 minut nieźle
Kubuś
Kubuś 6 timer siden
Mata feat. Zbigniew Stonoga - Patoreakcja
Ɐtypovvy23
Ɐtypovvy23 6 timer siden
Te wyświetlenia to kurwa żart ://
Strzał w 10
Strzał w 10 6 timer siden
Kto po Meksyku?
Jasiek Matczak
Jasiek Matczak 6 timer siden
Jak tam kuzynie
młody barol
młody barol 6 timer siden
Ta nuta będzie legendą tak jak kamerzysta w więzieniu
Marta Andruszewska
Marta Andruszewska 6 timer siden
Mata pozamiatał....Sztosik 👍
ZBYCHOLUD
ZBYCHOLUD 6 timer siden
Kto przed 50 mln ?
Fidzii
Fidzii 6 timer siden
Jak sluchasz tego w 2025 to milego dnia ci zycze❤️
Kuba Bukowski
Kuba Bukowski 6 timer siden
Dla osób które sljjachja to za kilka lat to w 2 tygodnie to ma 22 miliony wyswietleń
Szvmus
Szvmus 6 timer siden
Jeśli będzie trzeba 👅🔥🔥
Nawlacz
Nawlacz 6 timer siden
Dobijamy 100mln w kwietniu?
Kuba Wilke
Kuba Wilke 6 timer siden
Brawo
trzepiok 2312
trzepiok 2312 6 timer siden
wtedy jeszcze nikt nie wiedzial ze mata rozpierdoli polski rap
Kuba Kocybik
Kuba Kocybik 7 timer siden
Kto po patoreakcji?
NEEXU__YT
NEEXU__YT 7 timer siden
MATA mój dziadek coś robi u twojej rodziny xddd
Maciekur 29
Maciekur 29 7 timer siden
Pov: jeteś singlem lub po zerwaniu i tego słuchasz ;)
MiX-on Farm
MiX-on Farm 7 timer siden
Oficjalnie zostaję fanboyem. To jest zajebiste <3
Woj4Z
Woj4Z 7 timer siden
Kwiecień jesteście? Obecność. 👇
Ksiądzv12 V
Ksiądzv12 V 7 timer siden
Te Refreny to Totalnyyy Kocur ❤️
Krystian0x
Krystian0x 7 timer siden
Zajebiste w chuj :DDDD
Bl4cK
Bl4cK 7 timer siden
Musimy przebić Przejmujemy youtuby to powinno mieć więcej like
Oski Boski
Oski Boski 7 timer siden
Ja mam pytanie jaka część jest w tedy zamiast sygnału połączenia ?
młody czitz
młody czitz 7 timer siden
3:35 NAJLEPSZY MOMENT XDDDDDDDDDDDDD
Dudusiakk
Dudusiakk 7 timer siden
Pog
SMX
SMX 7 timer siden
nawet fajnie poleciał schafter
kosa 343
kosa 343 7 timer siden
Kto przed 50 mln?
POŃCZUŚ
POŃCZUŚ 7 timer siden
Zróbmy tak żeby ten komentarz miał wiecej like niż Muzyka
MaLaRz
MaLaRz 7 timer siden
2021 ktos cos?
Olek_7 7
Olek_7 7 7 timer siden
Janusz Janusz Walczuk!!!
Maksy M
Maksy M 7 timer siden
Cały tekst piosenki bez potrzebnych dodatków: "Jebać telewizję polską Jacek Kurski chuj ci w dziąsło" XD
Damian 0s
Damian 0s 7 timer siden
Białas masz syfa na głowie w lusterku się zaświecił xd
AlianDRW
AlianDRW 7 timer siden
Kto w 2021? Btw fajna nutka
To Ja tom
To Ja tom 7 timer siden
Pozdro dla tych którym wywali to za 10 lat na główną
JAGODA DUDEK
JAGODA DUDEK 7 timer siden
Gdyby to był nasz hymn to już dawno zdobylibyśmy niepodległość
To Ja tom
To Ja tom 7 timer siden
Pozdro dla tych którym wywali to na główną za 10 lat
Kacper Kacper1
Kacper Kacper1 7 timer siden
Legenda głosi ze mata przez 6 miesięcy kręcił teledysk Pozdro dla kumatych 😉
stinley 212
stinley 212 7 timer siden
Te 15 tysięcy dislajków to od tvp
MixaQ
MixaQ 7 timer siden
CALA POLSKA ŚPIEWA Z NAMI KAMERZYSTA ZA KRATAMI
Marcin Pudełko
Marcin Pudełko 7 timer siden
o nice
NIKO OKIN
NIKO OKIN 7 timer siden
Wróce za 4 lata zobacze ile bede miał komentarzy
MsLukas25
MsLukas25 7 timer siden
cholera zajebal mi spodnie daj troche maki 0:49 bo placki robie troche tez przypomina celuloze mikrokrystaliczna kurwa te biale proszki sa wszystkie podobne do siebie albo mi sie w bani jebie
Kepciu
Kepciu 7 timer siden
jak tego słuchasz to jesteś BOSSEM!!!
DEVIRES X
DEVIRES X 7 timer siden
Najlepsza płyta White'a
pan malpa
pan malpa 7 timer siden
tu sa osoby co słuchają w 2021 :D I I \/
LeskiDrums
LeskiDrums 7 timer siden
Prawdzi fani słuchają nawet w Czerwcu 2021
s3jani
s3jani 7 timer siden
Ktoś 2021?
Gutek tbg
Gutek tbg 7 timer siden
Na końcu aż ciary przechodzą
Dawiduczka !
Dawiduczka ! 7 timer siden
Hana montanna nie je
KacpeQ
KacpeQ 7 timer siden
Ten co dal dis like starzy go nie kochaja
Anan Jshsh
Anan Jshsh 8 timer siden
Ez
Ola Olcia
Ola Olcia 8 timer siden
Wszyscy o 3 w nocy:😴 Mój mózg o 3 w nocy:big boy, słyszę tylko blabla...
DOPIER ODIN
DOPIER ODIN 8 timer siden
2:12 mandzio?
k3w1n
k3w1n 8 timer siden
Ktos 2021 ? | |
Ola Olcia
Ola Olcia 8 timer siden
Kto zrobił macie 2k wyświetleń??? 👇
Aski
Aski 8 timer siden
Ej ciekawe co czuje Mata jak tego słucha..
kubson 123456
kubson 123456 8 timer siden
Ktoś z kwietnia?